Creanţe

RECLAMAȚII

Pentru orice litigiu, puteți contacta Oney prin intermediul secțiunii „Contact” de pe site-ul www.oney-bank.ro.

 

Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul primit, puteți trimite o reclamație scrisă către Oney urmând procedura descrisă mai jos.

 

Cum să trimit o reclamație către Oney?

 

Aveți posibilitatea de a trimite o reclamație scrisă către Serviciul Clienți Oney – Trimitere solicitare – Oney (zendesk.com)

 

Oney se angajează să răspundă reclamației dumneavoastră în termen de treizeci (30) de zile.

 

Cum să trimit o plângere unei organizații ASA (Autoritate de Soluționare Alternativă a Litigiilor)

În situația în care nu sunteți mulțumit de răspunsurile oferite de Oney sau dacă nu ați primit un răspuns în termenul de treizeci (30) de zile menționat, vă reamintim că înainte de a intra în instanță, puteți face apel (prezentând respectiva plângere către intermediar), la o autoritate de Soluționare Alternativă a Litigiilor („Organisme SAL”).

În acest sens, vă informăm că Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013, privind soluționarea litigiilor online ale consumatorilor (denumit în continuare „Regulamentul ODR”), a instituit o platformă europeană (denumită în continuare „platforma ODR”) care facilitează soluționarea extrajudiciară a litigiilor privind obligațiile contractuale care decurg din contractele de vânzare online sau de servicii între un consumator cu reședința în Uniunea Europeană și o instituție stabilită în Uniunea Europeană.

 

Mai precis, Platforma ODR constă într-un site web interactiv pe care consumatorii și instituțiile îl pot accesa gratuit și care interacționează direct cu Instanțele ADR, din care face parte Arbitrul Financiar Bancar („ABF”). Pe lângă furnizarea de informații generale privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor contractuale menționate, platforma ODR permite clienților să inițieze și să gestioneze online procedura de reclamație cu autoritatea SAL aleasă, prin completarea formularului electronic corespunzător (atașat împreună cu documentele justificative corespunzătoare).

În acest scop, puteți consulta site-ul platformei ODR:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

 

Prin urmare, pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor referitoare la 3x4xOney, puteți contacta ABF – în calitate de autoritate responsabilă cu soluționarea extrajudiciară a litigiilor (ADR) înregistrată la FIN-NET (rețeaua europeană a organizațiilor naționale competente pentru soluționarea plângerilor consumatorilor din sectorul serviciilor financiare stabilită de Comisia Europeană) – tot prin depunerea unei plângeri prin intermediul platformei ODR.

 

Reclamația pe care va trebui să o depuneți la ABF va fi înaintată și procesată de către Mediatorul Asociației Franceze a Societăților Financiare, în calitate de membru francez al FIN-NET la care Oney este înregistrat, în conformitate cu prevederile „Memorandumului de înțelegere privind o rețea transfrontalieră de plângeri extrajudiciare pentru servicii financiare”.