Creanţe
RECLAMAȚII
Pentru orice litigiu, puteți contacta Oney prin intermediul secțiunii „Contact” de pe site-ul www.oney-bank.ro.
Dacă nu sunteți mulțumit de răspunsul primit, puteți trimite o reclamație scrisă către Oney urmând procedura descrisă mai jos.
Cum să trimit o reclamație către Oney?
Aveți posibilitatea de a trimite o reclamație scrisă către Serviciul Clienți Oney – Trimitere solicitare – Oney (zendesk.com)
Utilizatorii au posibilitatea de a depune plângeri la Oney Bank la următoarea adresă: Serviciul de Reclamații România – Oney Bank 34 avenue de Flandre 59170, Croix, Franța, tel: 037.380.69.77
Oney Bank se angajează să răspundă la plângerea depusă de Utilizator în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea acesteia. Dacă acest termen nu este suficient pentru tratarea reclamației dumneavoastră, Oney va confirma primirea acesteia în termenul menționat și vă va răspunde în termen de 2 luni de la primirea reclamației.
Puteți consulta carta de mediere Oney pe site-ul nostru web. Dacă nu se ajunge la un acord, puteți apela gratuit la mediatorul Asociației Franceze a Societăților Financiare (ASF 75854 Paris Cedex 17 http://lemediateur.asf-france.com). Mediatorul nu poate fi sesizat dacă este în curs o procedură judiciară sau dacă litigiul se referă la condițiile unei reorganizări sau ale unui reeșalonament.
Utilizatorii au luat la cunoștință faptul că aceștia au dreptul de a depune plângeri personal la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor -A.N.P.C., cu privire la serviciile aferente Contului Oney Bank la adresa Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, sau în format electronic, prin completarea formularului disponibil la următoarea adresă de internet: http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx. Pentru informatii suplimentare legate de A.N.P.C. puteți accesa siteul www.anpc.ro sau puteți apela numărul de telefon al consumatorilor pus la dispoziție de A.N.P.C., respectiv 021 9551.