Cum vă putem ajuta?
Găsiți răspunsul la întrebarea dumneavoastră despre 3x4x:
În cazul în care eșuează debitarea unei rate, se reinițiază o nouă debitare, utilizându-se informațiile aferente cardului bancar de debit sau se utilizează un card bancar alternativ, dacă acesta este înregistrat pe contul tău personal 3x4x Oney.
Dacă sumele restante sunt plătite în mai mult de șapte (7) zile de la data scadenței, Oney va percepe o taxă suplimentară de 30 de lei drept costuri pentru întârzierea plății și recuperarea creanței, în raport cu fiecare rată neplătită.
Desigur ! Ai posibilitatea de a actualiza informațiile bancare direct în secțiunea « Metodele mele de plată » din contul personal Oney.
Poți înregistra mai multe carduri bancare și defini metoda de plată preferată.
Prima plată se face la data confirmării de către Comerciant a faptului că produsele sunt pregătite pentru livrare.
Apoi, următoarele plăți au loc la fiecare 30 de zile.
Pentru că una înseamnă că una dintre condițiile de utilizare a Soluției de Creditare 3x 4x Oney nu a fost îndeplinită.
Oney Bank își rezervă dreptul de a nu divulga motivele refuzului solicitării tale pentru 3x 4x Oney, motive care țin de o evaluare internă.
Pentru mai multe informații, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți prin Trimitere solicitare – Oney (zendesk.com).
Soluția 3x4x Oney este rezervată persoanelor majore (cu vârsta minimă de 18 ani), rezidenți români (cetățeni români și străini care sunt rezidenți români), și care dețin un card de debit valabil Visa sau Mastercard.
Ai posibilitatea de a te retrage din contractul 3x 4x Oney, într- un termen de 14 zile calendaristice din momentul acceptării creditului, în conformitate cu Termenii și Condițiile Generale. Pentru a-ți exercita acest drept, te rugăm să completezi formularul disponibil în Anexa 2 a Termenilor și Condițiilor Generale, și să ni-l transmiți la următoarea adresă de email: serviciulclienti.ro@ro.oney.com.
În cazul retragerii din contract, ești invitat să returnezi produsele comerciantului sau să îl contactezi pe acesta din urmă pentru a plăti comanda în curs folosind alt mijloc de plată. În urma acestei noi plăți, comerciantul va anula complet 3x4x Oney și astfel îți vor fi rambursate sumele deja plătite, în termen de maxim 30 de zile. Dacă depășești termenul de 14 zile, retragerea nu mai este posibilă. Cu toate acestea, poți efectua în orice moment o rambursare totală sau parțială a sumelor restante, contactând Serviciul Clienți.
În cazul unui litigiu cu comerciantul, te invităm să îl contactezi direct pentru a-l soluționa.
În funcție de situație, comerciantul poate întreprinde toate acțiunile pentru a anula sau rambursa parțial comanda în litigiu.
Comerciantul este responsabil de livrarea comenzii. Pentru mai multe informații, te rugăm să îl contactezi.
În acest caz, te rugăm să contactezi direct comerciantul.
În cazul în care te retractezi din contractul cu comerciantul, sau dorești să returnezi comanda, vei fi rambursat pe cardul bancar care a fost utilizat pentru plata inițială.
Comerciantul va aștepta returul și numai după verificarea acestuia, va cere Oney să emită o rambursare în favoarea ta. Această cerere se efectuează în termen de maxim 45 de zile, dar te rugăm să te asiguri din timp că această cerere a fost trimisă de către comerciant în atenția Oney.
Oney a prevăzut un sistem de notificare pentru această situație, vei fi informat despre expirarea cardului tău bancar printr-un e-mail.
În același timp, poți actualiza în orice moment metodele de plată, accesând rubrica « Metodele mele de plată » din contul tău personal 3x4x Oney.
Dacă anulezi comanda în totalitate, sumele debitate vor fi rambursate în contul tău bancar, în termen de maxim 30 de zile.
Dacă anulezi numai o parte a comenzii (spre exemplu, doar un produs dintr-o comandă care conține mai multe produse), planul de rambursare este recalculat automat.
Noul grafic de rambursare îți va fi transmis pe e-mail, dar îl vei putea vizualiza și în contul tău personal 3x 4x Oney.